منتدي شباب إمياي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدي شباب إمياي

مجلس الحكماء

التسجيل السريع

:الأســـــم
:كلمة السـر
 تذكرنــي؟
 
الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Support


+11
medo_amro
sintecherrr
Saladin
ايمرى شووو
أحمد الله
محمد مسعد ابوطه
محمد الكومى
عبدالعزيز الحنفى
مصطفي الجندي
علاء الدين العطار
الشيخ محمود عادل عطوان
15 مشترك

    الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    sintecherrr
    sintecherrr
    الشخصيات الهامة
    الشخصيات الهامة


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 371
    تاريخ التسجيل : 14/08/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف sintecherrr 26/2/2010, 6:01 pm

    ربنا معاك شد حيلك المعركة كبيرة .
    بس خد بالك من نفسك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    medo_amro
    medo_amro
    عضو مؤسس
    عضو مؤسس


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 907
    العمر : 113
    تاريخ التسجيل : 23/01/2010
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف medo_amro 27/2/2010, 1:33 am

    سر على بركه الله نحن ورائك يا شيخ محمود
    medo_amro
    medo_amro
    عضو مؤسس
    عضو مؤسس


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 907
    العمر : 113
    تاريخ التسجيل : 23/01/2010
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف medo_amro 27/2/2010, 1:34 am

    ممكن توضح ايه اهدافك والبرنامج الانتخابى
    لموسيقار كيمو عمارة
    لموسيقار كيمو عمارة
    عضو مميز
    عضو مميز


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 128
    العمر : 33
    تاريخ التسجيل : 14/02/2010
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف لموسيقار كيمو عمارة 27/2/2010, 7:03 pm

    سوال لسة طالع حالا هتعمل ايه ياريس الموسيقار
    أحمد منصور
    أحمد منصور
    عضو نشيط
    عضو نشيط


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 46
    العمر : 37
    تاريخ التسجيل : 20/12/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف أحمد منصور 27/2/2010, 10:11 pm

    معاك يا شيخ محمود

    سر بنا علي بركة الله وقد مسيرة الإصلاح

    بس ليه يا شيخ طموحك صغير أوي كدا

    يا راجل سايب رئاسة الجمهورية لمين

    هو البرادعي أجدع منك

    والله أنت أجدع كفاية إنك من امياي

    وعلي العموم معاك في أي حتة

    وأي منصب وأي مكان وأي زمان وأي حاجة تحت الحساب Very HappyVery Happyههه
    لموسيقار كيمو عمارة
    لموسيقار كيمو عمارة
    عضو مميز
    عضو مميز


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 128
    العمر : 33
    تاريخ التسجيل : 14/02/2010
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف لموسيقار كيمو عمارة 27/2/2010, 10:33 pm

    لية كدة ياشيخ محمود انا كنت داخل المجلس علشان اسرق منة خير البلد واروح سيوسرا قلب عيشى وخلى الغلبة لمبن اية حودة مش هينع الى انت عيزة انا هخش الساندى وانت السنة القادمة اصل انا هسرق اذد كان ليك فى السرقة خش معايا
    لموسيقار كيمو عمارة
    لموسيقار كيمو عمارة
    عضو مميز
    عضو مميز


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 128
    العمر : 33
    تاريخ التسجيل : 14/02/2010
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف لموسيقار كيمو عمارة 27/2/2010, 10:35 pm

    Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happyهه

    Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happyه
    Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happyههه
    Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happyهه
    ه
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 35
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 2/3/2010, 12:00 am

     


     


     

    medo_amro كتب:سر على بركه الله نحن ورائك يا شيخ محمود


    Embarassed اخونا الكريم واتمنى التوفيق ومسانده العائله الكريمه لنا

    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 35
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 2/3/2010, 12:01 am

    لموسيقار كيمو عمارة كتب:لية كدة ياشيخ محمود انا كنت داخل المجلس علشان اسرق منة خير البلد واروح سيوسرا قلب عيشى وخلى الغلبة لمبن اية حودة مش هينع الى انت عيزة انا هخش الساندى وانت السنة القادمة اصل انا هسرق اذد كان ليك فى السرقة خش معايا


    كلام جميل وكلام معقول مقدرش اقول حاجه عنه Embarassed ياحضرة الموسيقار وكبير الموسيقين

    medo_amro
    medo_amro
    عضو مؤسس
    عضو مؤسس


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 907
    العمر : 113
    تاريخ التسجيل : 23/01/2010
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف medo_amro 2/3/2010, 12:28 am

    سر على بركه الله شيخ محمود
    بهى قطب ابوصورة
    بهى قطب ابوصورة
    عضو مؤسس
    عضو مؤسس


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 556
    العمر : 43
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-18

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف بهى قطب ابوصورة 7/3/2010, 5:55 pm

    على بركة الله يا محمود بس متنساناش لما تنجح اصلى المرشح الى بينجح مبنشفوش تانى انا خايف لما تنجح تمشى على المثل الى بيقول امك فى العش وله طارة ملحوطة اما تنجح متنساش بلدك
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 35
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 9/3/2010, 12:24 am

    والله فيه مثل بيقول
    الشجره اللى ماتظللش على اهلها ..... تستاهل قطعها
    واحنا ولاد بلد واحده واهم حاجه البيئه اللى الواحد اتربى فيها ومش كل الناس زى بعضيها وربنا يكرمنا لخدمه البلد والدائره ونسعى دائما للتغيير والاصلاح ولكم كل التقدير
    eltrsheh
    eltrsheh
    عضو مشارك
    عضو مشارك


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 13
    العمر : 43
    تاريخ التسجيل : 03/05/2010
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف eltrsheh 4/5/2010, 2:58 am



    السلام عليكم



    شارك باعلانك فى اكبر موقع دعاية مجانى لمرشحين مجلس الشعب المصرى 2010 على
    الرابط التالى موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2010
    www.eltrsheh2010.yoo7.com يسعدنا وجودك معنا ووضع صورك
    وبرنامجك الانتخابى ليراة اكبر عدد من متصفحين الانتر نت



     



     



    [center]ارجو التسجيل فى اول موقع لمرشحين مجلس الشعب المصرى 2010 على كل
    من يريد وضع برنامجة الانتخابى واشهارة علية التسجيل فى موقع مرشحين مجلس الشعب
    المصرى 2010



    http://eltrsheh2010.yoo7.com/
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب - صفحة 2 3310                  [/center
    ]


      الوقت/التاريخ الآن هو 30/9/2023, 12:05 pm