منتدي شباب إمياي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدي شباب إمياي

مجلس الحكماء

التسجيل السريع

:الأســـــم
:كلمة السـر
 تذكرنــي؟
 
الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Support


+11
medo_amro
sintecherrr
Saladin
ايمرى شووو
أحمد الله
محمد مسعد ابوطه
محمد الكومى
عبدالعزيز الحنفى
مصطفي الجندي
علاء الدين العطار
الشيخ محمود عادل عطوان
15 مشترك

    الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 20/2/2010, 3:35 am

    بعد مشاورات عديده مع الاخوه الكرام  على الاقتراح وعزمت بمشيئه الله ان اكون مرشحكم لعضويه مجلس الشعب فى الدوره القادمه باذن الله فلله الحمد انتم تعرفوننى شخص بسيط اشعر بما تشعرون واشرب مما تشربون وااكل مما تاكلون واحترم صغيركم وكبيركم فاقترح البعض وقال ماذا لو تم ترشيح الشيخ محمود لعضويه مجلس الشعب  فكانت الفكره بمثابه الشراره التى التى تطايرت بين المجموعه فانتظرونى قريبا  ان شاء الله وتم اعطاء الاخوه مبلع 500 جنيه مصرى لطباعه الدعايه والاعلان وكل اللى نفسه فى اى يطلبه يمكن ربنا يسمع منكم وطلبكم يتنفذ وانا ربنا يسمع منى واكون عضو مجلس الشعب المنتظر اخوكم الشيخ محمودعادل عطوان  وانتظروا باقى المفاجات بعد الجوله الاولى  وندعوا الاخوه الكرام محمد مسعد مختار واخونا اشيك واد فى الشنبع والجندى ولحنفى واحمد الله والعمرى والكومى وصابروسانو ابن عمى طبعا هو اللى عليه الشهره فى منطقه المدرسه القديمه وهجيب لك هديه بس يبنى وبينك و ان يقف الاخوه زمايل الدراسه بجانب شيخ المنتدى للوصل بالبلد الى الامان وتحقيق المشاريع التى يتمناها البعض فانا منكم ولكم وبيتى يرحب بكم ايها الاصدقاء ونسير على بركه الله  وناخذ الامر بجديه وكل اللى نفسه فى طلب يطلبه وانا  باذن الله سوف البى له طلبه

    علاء الدين العطار
    علاء الدين العطار
    عضو مؤسس
    عضو مؤسس


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 885
    العمر : 56
    تاريخ التسجيل : 17/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف علاء الدين العطار 20/2/2010, 6:45 pm

    ]مولانى الامام
    تحية طيبة
    ولكن ليا سؤال
    هتختار رمز لك ياترى هيكون ايه
    مصطفي الجندي
    مصطفي الجندي
    مشرف المنتديات التعليمية
    مشرف المنتديات التعليمية


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 2535
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Fisher10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag10
    الهواية : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Travel10
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3h210

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف مصطفي الجندي 20/2/2010, 8:05 pm

    محمود عادل عطوان ابن امياي
    سير يامحمود علي بركة الله ونحن معك
    اتمني ياشيخ ان اكون مدير لحملتك الانتخابيه طبعا لو تقبل


    والله ياجماعه الراجل ده لو مكنتش بحترمه مكنتش عملت اللي عملته وهو عارف انا عملت ايه وبعدين يامحمود انا مقصدش حاجه وانت عارف اني بعزك انت وعمك مهدي فاهم ياد يابن تتتتتتتيت

    اي خدمه يامحمود يازميل محمد مجدي


    عدل سابقا من قبل مصطفي الجندي في 20/2/2010, 8:16 pm عدل 1 مرات
    عبدالعزيز الحنفى
    عبدالعزيز الحنفى
    صاحب مكان
    صاحب مكان


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 1589
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 18/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-52

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف عبدالعزيز الحنفى 20/2/2010, 8:11 pm

    انا سعيد جدا ياشيخ محمود كم انت هتكون مناسب فى مثل هذا المنصب وربنا يخليك للغلابة الى هما دائة القناطر الناس دى كلها تعبت ومش شايفين اى خدمات وربنا يوفقك وتخدمنا انت


    شيخ محمود ربنا يوفقك وتكمل هذه السيرة

    شيييييييييييييييييييييييخ محمود رمز الميزان وانا اخترت الميزان علشان له علاقة بالعدل
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 20/2/2010, 8:17 pm

    والله طبعا مشركتك نورت الموضوع بازيزو ياروح قلبى والله الميزان فعلا رزمز جميل

    كفايه ان ربنا قال( الاتطغوا فى الميزان)
    [img]الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 661490003[/img]
    مصطفي الجندي
    مصطفي الجندي
    مشرف المنتديات التعليمية
    مشرف المنتديات التعليمية


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 2535
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Fisher10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag10
    الهواية : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Travel10
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3h210

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف مصطفي الجندي 20/2/2010, 8:21 pm

    فاكر يامحمود ساعة مجينا من العمار مشي
    محمد الكومى
    محمد الكومى
    مشرف قسم إمياي الحبيبة
    مشرف قسم إمياي الحبيبة


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 3681
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Profes10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag23
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-18
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 30

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف محمد الكومى 20/2/2010, 8:31 pm

    سر على بركة الله فنحن ورائك
    وسيبك من الجندى والكلام اللى بيقوله احنا عارفين اخلاقك كويس وبعدين هو يقصد ايه من كفر النخلة والعمار
    قصده حاجة مكونه من اربع حروف Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happyه
    مش مهم احنا عارفينك كويس وبعدين متنساش موضوع المعهد
    مصطفي الجندي
    مصطفي الجندي
    مشرف المنتديات التعليمية
    مشرف المنتديات التعليمية


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 2535
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Fisher10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag10
    الهواية : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Travel10
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3h210

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف مصطفي الجندي 20/2/2010, 9:07 pm

    هي يصراحه اسم مكون من ثلاثة حروف اول حرف زي اخر حرف واللي في النصف اعرفوه انتوا

    والحدق يفهم
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 20/2/2010, 9:33 pm

    بعد اذنك ياجندى احنا مش عملين الموضوع فوازير نرجوا الرد بطريقه افضل من كده حتى يتم اخذ الموضوع بجديه لان فيه وقت للهزار ووقت للجد [img:eddd]https://kalamfikalam.ahlamontada.com/montada-f53/
    محمد الكومى
    محمد الكومى
    مشرف قسم إمياي الحبيبة
    مشرف قسم إمياي الحبيبة


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 3681
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Profes10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag23
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-18
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 30

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف محمد الكومى 20/2/2010, 9:39 pm

    الرد بطريقه افضل من كده حتى يتم اخذ الموضوع بجديه لان فيه وقت للهزار ووقت للجد
    معك حق يا محمود
    دعك من هذه المهاترات وركز فى الحمله الانتخابية
    احنا معك بكل ما اوتينا من قوة
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 20/2/2010, 9:53 pm

    ان شاء الله طبعا ياكومى موضوع المعهد فى عنيا ولاكن موضوع المدرسه القدييه بالنسبه لى موضوع هام نظا لكثره اعداد الطلبه فى المدرسه فسوف اقوم بازالتها ان شاء الله وبنائها على شكل حرف (L) والصعود بها عده ادوار مما يتيح هذا وجود فناء للمدرسه ثانيا رصف البلد ابتداء من اول البلد شمالا ثم الى عزبه الشراقوه غربا ثالثا سوف يكون هناك مكتب للشكاوى والاستفسارات فى البلد ان شاء الله لتلقى طلبات اهل بلدى ثم هناك ايضا مشروع لخدمه شباب وفتبات البلد وهو افتتاح مصنع للاعمال اليدويه والنسيج يضم العديد من الشباب والفتيات لكى نواجه مشكله البطاله فى بلدنا وسوف يكون الراتب مجزى جدا رابعا سوف يكون هناك عدد ثلاث اتوبيسات تعمل طوال اليوم من امياى الى المؤسسه ومعا اخوانى الكرام للتغيير والاصلاح
    عبدالعزيز الحنفى
    عبدالعزيز الحنفى
    صاحب مكان
    صاحب مكان


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 1589
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 18/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-52

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف عبدالعزيز الحنفى 20/2/2010, 9:59 pm

    اصلى ياشيخ محمود اللهم ما اتم حملته الانتخابية بخير
    محمد الكومى
    محمد الكومى
    مشرف قسم إمياي الحبيبة
    مشرف قسم إمياي الحبيبة


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 3681
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Profes10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag23
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-18
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 30

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف محمد الكومى 20/2/2010, 10:07 pm

    ميه ميه
    منتظرين المزيد
    بس متفتكرش اننا طماعين
    ده علشان ننجح فى كسب ثقة الجميع
    مصطفي الجندي
    مصطفي الجندي
    مشرف المنتديات التعليمية
    مشرف المنتديات التعليمية


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 2535
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Fisher10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag10
    الهواية : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Travel10
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3h210

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف مصطفي الجندي 20/2/2010, 10:17 pm

    m adel: عمال تهرتل
    m adel: زى ما الكومى قال

    انت قولت كده فعلا لمحمود وانا فعلا بهرتل تشكر ياعم
    محمود قاللي كده علي الايميل بس بجد زعلان منك
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 20/2/2010, 10:44 pm

    Embarassed لمروركم ومفيش محسوبيه ورشاوى للعمل فى المصنع بتاع السجاد بل بمن يستحق ولكم كل الشكر مرشحكم الشيخ محمود
    محمد مسعد ابوطه
    محمد مسعد ابوطه
    عضو مؤسس
    عضو مؤسس


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 750
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 16/09/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف محمد مسعد ابوطه 20/2/2010, 10:46 pm

    طبعا احنا اتكلمنة فى الموضوع دة امبارح اثناء الملتقى الفكرى اللى كان منعقد فى مقر تجمعنا الغير محدود مواعيده فى ورشة الحاج عبد الفتاح النساج (والد الاخ اشيك واد فى الشنيع) وقد اقنعنا الشيخ محمود بوجهتة القادمة ونيتة للترشح لمجلس الشعب
    ومن هنا من مكانى هذا اقول........
    سير يا شيخنا فنحن ورائك من شمال البلاد لجنوبها من غربها لشرقها مع اننا عارفين ان مفيش حد هينتخبك
    بس يلا ممكن ينوبنا حاجة من وراك وتمشى مع الهبل دل
    يلا يا شيخ حضر الساندويتشات والشاى والسكر عشان لازم نبا فى الاعداد للحملة الانتخابية من الان فى مقر الحملة ومقر تجمعنا المعتاد ورشة الحاج عبد الفتاح النساج للى عاوز يجى ويشارك معانا
    فى شاى وسكر وسندوتشات على حساب الشيخ والعرض مستمر ولفترة محدودة للى يلحق
    وابقى سلملى على الشيخ محمود رمز الميزان
    avatar
    أحمد الله
    المـــــشـــرف الـــعام
    المـــــشـــرف الـــعام


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 6069
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-18
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 30

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف أحمد الله 20/2/2010, 11:23 pm

    ايه دا !!!!!!

    طبعا الشيخ محمود معروووف ف كل المناطق المجاورة ( طبعا مش علشان الأفراح )

    فسوف اقوم بازالتها ان شاء الله وبنائها على شكل حرف (L)

    طب يا فندم ما نبدل الطلب دا ونخليها على حرف m أو م .......... واهو بردوو يكون اول حرف من اسمك ححضرتك بردوو


    مرشحنا الصديق الشيخ محمود عادل
    ممكن تعملنا تنقلنا مستشفى الجلاء هنا ..... علشان تخدم أهل البلد أكتر
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 21/2/2010, 12:11 am


    اننا عارفين ان مفيش حد هينتخبك 
    وتمشى مع الهبل دل
    يلا يا شيخ حضر الساندويتشات والشاى والسكر


     


     سبحانك يارب شباب مستهتر هاقول لك ياستاذ محمد مش يامحمد  كاحترام بصفتك صاحبى  مع انك من اول اعداء النجاح لى  فحضرتك مين علشان تقول كده والله فعلا (ان الله لايغير مابقوم حتى يغيروا ما بانفسهم ) حاول تتغير وتسيبك من حب النفس ده تمام ثانيا لما اترشح هتبقى وظيفتك مضمونه وانت فاهمنى كويس لان البريد مبقاش فيه تعيين وده واااااضح كالشمس


    اما مع الهبل دبل  فانت اهل لهذه الكلمه ولست انا فانا ولله الحمد انسان طموح انظر دائما للامام وليس للخلف وان طلع العيب من اهل ؟؟؟؟؟؟؟ مايبقاش ؟؟؟؟؟؟؟؟


    ثالثا احضر السندوتشات ازاى وانت مش هتنتخبنى فان كنت جعان ان اطعم الفقير والمسكين والمحتاج


    وارجوا ان تكون وصلتك الرساله  فانت صاحبى مهما قلت  وانا مسامحك  وربنا يهديك يارب

    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 21/2/2010, 12:26 am

    أحمد الله كتب:ايه دا !!!!!

    مرشحنا الصديق الشيخ محمود عادل
    ممكن تعملنا تنقلنا مستشفى الجلاء هنا ..... علشان تخدم أهل البلد أكتر
      


    بس كده عنيا ليك هنبنى مستشفى تانيه ان شاء الله وطبعا انت والدكتور عبدالله  اضمنوا التعيين فيها  اما مستشفى البلد سوف تكون مستشفى بيطرى باذن الله وانتظر الجديد من مشروعات  وسعدت بمروركم

    avatar
    أحمد الله
    المـــــشـــرف الـــعام
    المـــــشـــرف الـــعام


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 6069
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-18
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 30

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف أحمد الله 21/2/2010, 12:28 am

    نرجو من الأعضاء

    التنبه من الشد فى العبارات والكلمات .. مهما كانت العلاقة خارج المنتدى

    فالموضوع اصبح على الغام وملك للعام

    ولا نقبل اننا نتنابز بالعبارات والمصطلحات

    الموضوع ماهو الا لماضة طريفة ولا نريد ان نجنى من ورائها ثمار الكره والشجار بيننا

    Embarassed لكم جميعا

    محمد الكومى
    محمد الكومى
    مشرف قسم إمياي الحبيبة
    مشرف قسم إمياي الحبيبة


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 3681
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Profes10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag23
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-18
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 30

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف محمد الكومى 21/2/2010, 12:36 am

    يلا يا شيخ حضر الساندويتشات والشاى والسكر
    مفيش فايده اهم حاجة المصلحة الشخصيه
    فين مصلحة البلد
    اعتقد ان الشيخ محمود احسن من يمثلنا فى المجلس
    والدليل على كده تفاعل الجمهور داخل وخارج المنتدى مع الموضوع
    سر على بركة الله يا شيخ محمود عائلة الكومى تساندك
    عائله الكومى تؤيد الشيخ محمود عادل
    نبايع مرشحنا الغالى الشيخ محمود
    وان شاء الله هنعلق اليوفط القماش قريبا
    ايمرى شووو
    ايمرى شووو
    المـــــشـــرف الـــعام
    المـــــشـــرف الـــعام


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 1549
    العمر : 41
    تاريخ التسجيل : 26/02/2009
    المهنة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Profes10
    البلد : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب 3dflag10
    الهواية : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Sports10
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-38
    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Sport-1

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف ايمرى شووو 21/2/2010, 2:34 am

    الله الله ياشيخ

    الرجل المناسب فى المكان المناسب

    وهو دة الكلام ..

    محمود عادل عطوان

    ..مرشح امياى لمجلس الامة

    وحلقة المفتش كرومبوا الجاية هتبقى ليك انت

    والسؤال هو

    ياترى محمود عادل مرشح امياى لمجلس الشعب بعد ما ينجح هيروح المجلس

    1 .. بالعمة والقفطان

    2 ... هيروح بالجلابية والتلفيحة

    3 .. هيفصل بدلة عند مجدى كجوال .. ويشترى عربية الشحات بتاع الانابيب ويروح بيهم المجلس

    .. أنا عرفت لو انت كمان عرفت .. قولنا عشان كلنا نعرف


    وبالتوفيق ياشيخ محمود
    Saladin
    Saladin
    عضو مؤسس
    عضو مؤسس


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 541
    العمر : 39
    تاريخ التسجيل : 12/09/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-46

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف Saladin 21/2/2010, 5:32 am

    والسؤال هو

    ياترى محمود عادل مرشح امياى لمجلس الشعب بعد ما ينجح هيروح المجلس

    1 .. بالعمة والقفطان

    2 ... هيروح بالجلابية والتلفيحة

    3 .. هيفصل بدلة عند مجدى كجوال .. ويشترى عربية الشحات بتاع الانابيب ويروح بيهم المجلس

    مع احترامى الكلام دة فية سخرية للشيخ ياعمرى وهذا لا يجوز
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 21/2/2010, 5:33 pm

    ايمرى شووو كتب:الله الله ياشيخ

    الرجل المناسب فى المكان المناسب


    ياترى محمود عادل مرشح امياى لمجلس الشعب بعد ما ينجح هيروح المجلس

    1 .. بالعمة والقفطان

    2 ... هيروح بالجلابية والتلفيحة

    3 .. هيفصل بدلة عند مجدى كجوال .. ويشترى عربية الشحات بتاع الانابيب ويروح بيهم المجلس


     هو سؤال كويس  احنا شعارنا معا للتغيير والاصلاح فان شاء الله نحن نختلف عن الجميع وهروح المجلس بالعمه والقفطان وهذا مبدا (خالف تعرف )



    ثانيا عربيه الشحات بتاع الانابيب دى هديه منى ليك ياعمرى لكل بيت هيدلى بصوته انبوبه مجانا  وان شاء الله انت اللى هتوزع الانابيب ونتمنى اصوات بيت الحاج احمد العمرى تكون من نصيبنا  ومعا للتغيير والاصلاح

    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 21/2/2010, 5:37 pm

    محمد الكومى كتب:


    اعتقد ان الشيخ محمود احسن من يمثلنا فى المجلس
    والدليل على كده تفاعل الجمهور داخل وخارج المنتدى مع الموضوع
    سر على بركة الله يا شيخ محمود عائلة الكومى تساندك
    عائله الكومى تؤيد الشيخ محمود عادل
    نبايع مرشحنا الغالى الشيخ محمود
    وان شاء الله هنعلق اليوفط القماش قريبا
      


     



    الله كسبنا بالصلاه على النبى والله ياكومى شىء يشرفنى ان عائله الكومى تنتخبنى  وان دل فانما يدل حبهم الصادق لابن البلد ولك كل تحياتى القلبيه وانتظر تعينك باذن الله بعد مرور الانتخابات بسلام

    علاء الدين العطار
    علاء الدين العطار
    عضو مؤسس
    عضو مؤسس


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 885
    العمر : 56
    تاريخ التسجيل : 17/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-10

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف علاء الدين العطار 21/2/2010, 5:55 pm

    اهم حاجة ياشيخنا الامام
    انك لن تتعارض مع مرشحنا
    بل هو شورى وانت شعب
    والاجمل انك ممكن تتحالف مع مرشح العمار
    انت فئات وهو عمال ونضمن اصوات العمار كلها ليك
    وعلى الاقل الاخ منصور عامر يعرف قيمته
    وان امياى يوجد بها مرشح قوى وله ثقله
    ومن هنا من قلب الشنيع الدولى وبالاصالة عن نفسى
    وبالنيابة عن اهل الشنيع الاحرار نعلن مبايعتنا لك
    فأنت من الاحرار ياحوكة
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 21/2/2010, 6:43 pm

    علاء الدين العطار كتب:اهم حاجة ياشيخنا الامام
    انك لن تتعارض مع مرشحنا
    بل هو شورى وانت شعب
    والاجمل انك ممكن تتحالف مع مرشح العمار
    انت فئات وهو عمال ونضمن اصوات العمار كلها ليك
    وعلى الاقل الاخ منصور عامر يعرف قيمته
    وان امياى يوجد بها مرشح قوى وله ثقله


    لا طبعا الانتخابات كماقلت لحضرتك امس انى انا ان شاء الله تبع مجلس الشعب وليس الشورى وكفايه ان يبقى من بلدنا  اتنين واحد شعب والعضو الاخر شورى يبقى حاجه مشرفه للبلد



    ثانيا ان اتحالف مع مرشح العمار دا شىء بيدل على روحك الطيبه لاهل العمار وان شاء الله نتحالف ونكون اقوى بلدين فى الدائره


    ان الاستاذ الفاضل منصور عامر يعرف قيمته فوالله هو راجل محترم بجد وقيمته محفوظه بما يقدمه من خدمات  وبالقران ومع القران دائما فى المقدمه ان شاء الله


    وطبعا معانا فى تنظيم الحمله الانتخابيه ياستاذ علاء ماينفعش نعمل حاجه الابوجود حضرتك طبعا لما نعهده من ثقه فى حضرتك ومعا للتغيير والاصلاح

    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 26/2/2010, 4:40 pm

    اشكركم اخوانى جميعا على مساندتكم لابن بلدكم وطبعا زى ما المثل بيقول (الشجره اللى ماتظللش على اهلها ... تستاهل قطعها ) ومن هنا ان شاء الله نحن فى خدمه اهل القريه صغارا وكبارا رجالا ونساءا وان شاء الله نسعى للمشروع الكبير الموضوع فى الخطه بعد الانتخابات وهو انشاء كوبرى يربط بين قريتى امياى والعبادله ودعواتكم 0ملك الملوك اذا وهب ....فلاتسئلن عن السبب0
    عبدالعزيز الحنفى
    عبدالعزيز الحنفى
    صاحب مكان
    صاحب مكان


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 1589
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 18/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-52

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف عبدالعزيز الحنفى 26/2/2010, 5:18 pm

    ياشيخ ربنا يوفقك يارب فى انتخاباتك بس وحياة عمى عادل انا خريج خدمة اجتماعية اتمنى انك تشغلنى فى العلاقات العامة بتاعت اى وزارة وهيكون ليك جزيل الشكر
    الشيخ محمود عادل عطوان
    الشيخ محمود عادل عطوان
    عضو مبدع
    عضو مبدع


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 143
    العمر : 36
    تاريخ التسجيل : 28/07/2009
    مزاجي النهاردة : الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Pi-ca-20

    الشيخ محمود عادل  مرشح لعضويه مجلس الشعب Empty رد: الشيخ محمود عادل مرشح لعضويه مجلس الشعب

    مُساهمة من طرف الشيخ محمود عادل عطوان 26/2/2010, 5:23 pm

    انت يازيزو بعون الله هتبقى مدير الحسابات بتاعى علشان انا واثق فى امانتك وانك راجل محترم وتستاهل كل خير طبعا بيت الحاج ابراهيم الحنفى كده كسبناه معانا فى الانتخابات والبقيه تاتى ......

      الوقت/التاريخ الآن هو 18/6/2024, 9:23 pm