منتدي شباب إمياي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدي شباب إمياي

مجلس الحكماء

التسجيل السريع

:الأســـــم
:كلمة السـر
 تذكرنــي؟
 
تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Support


4 مشترك

    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء

    سما الخولى
    سما الخولى
    عضو ماسي
    عضو ماسي


    النوع : انثى
    عدد المشاركات : 307
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 02/02/2011
    المهنة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Studen10
    البلد : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء 3dflag23
    الهواية : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Travel10
    مزاجي النهاردة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Pi-ca-25
    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء 11201022982

    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Empty تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء

    مُساهمة من طرف سما الخولى 15/6/2011, 2:44 pm

    كان فيه واحد غبى اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:


    عصفور باليد ولا عشرة على


    أ) الشجرة ------------ ------- ب) البقرة

    ج) الصفراء ------------ ---- د) الحمراء



    فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،


    فكان جواب الجمهور100% الجواب الأول الشجرة،


    فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة والجواب الثاني البقرة.


    فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .


    طب نتصل بصديقي ( محمدين ) فأتصل بمحمدين ( إزيك يا محمدين كيف أخبارك ،
    أم أحمد إزيها والعيال --) راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.


    فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي


    فقاله انسحب احسن و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:


    عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
    أ/ مصباح السيد برعى
    أ/ مصباح السيد برعى
    مشرف قسم إمياي الحبيبة
    مشرف قسم إمياي الحبيبة


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 2809
    العمر : 48
    تاريخ التسجيل : 02/09/2009
    مزاجي النهاردة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Pi-ca-10
    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء 32

    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Empty رد: تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء

    مُساهمة من طرف أ/ مصباح السيد برعى 15/6/2011, 6:57 pm

    ليس الغباء مقصورا على الرجال فقط دون النساء أو النساء فقط دون الرجال إنما هو مقصور على كل إنسان غيب عقله
    جميلة قوى لكن ماذا قال جورج قرداحى له بعد أن قال الرجل المثل فى نهاية حديثه لقرداحى ؟
    أكيد قال " حسبى الله ونعم الوكيل "
    MAXPOWER
    MAXPOWER
    الشخصيات الهامة
    الشخصيات الهامة


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 438
    العمر : 34
    تاريخ التسجيل : 27/07/2009
    المهنة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Collec10
    البلد : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء 3dflag23
    مزاجي النهاردة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Pi-ca-52

    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Empty رد: تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء

    مُساهمة من طرف MAXPOWER 15/6/2011, 11:45 pm

    Very Happyهه والله بيفهم حس ان الفلوس دى حرام فقالك انا اخد

    ال 200 ريا ل اللى صرفتهم لحد مجيت هنا وامشى وربنا يسامحنى

    علشان فكرت اقدم فى المسابقه
    سما الخولى
    سما الخولى
    عضو ماسي
    عضو ماسي


    النوع : انثى
    عدد المشاركات : 307
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 02/02/2011
    المهنة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Studen10
    البلد : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء 3dflag23
    الهواية : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Travel10
    مزاجي النهاردة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Pi-ca-25
    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء 11201022982

    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Empty رد: تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء

    مُساهمة من طرف سما الخولى 15/6/2011, 11:53 pm

    Very HappyVery Happyهههه بجد ميرسى ليك استاذ مصباح وكمان استاذmaxpower على العموم الاكيد ان جورج قرداحى قتل نسه بعد الحلقه دى وفعلا الغباء مش مقصور على الرجاله بس وكمان مش على الستات بس بس انا شوفت موضوع فيه اهانه للستات كان لازم ارد عليه
    العراب
    العراب
    عضو فعال
    عضو فعال


    النوع : ذكر
    عدد المشاركات : 62
    العمر : 47
    تاريخ التسجيل : 14/05/2010
    مزاجي النهاردة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Pi-ca-10

    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Empty رد: تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء

    مُساهمة من طرف العراب 16/6/2011, 3:46 pm

    طب مايمكن اللى كان قاعد ع الكرسى امراة وليست رجل ؟؟؟؟؟؟
    سما الخولى
    سما الخولى
    عضو ماسي
    عضو ماسي


    النوع : انثى
    عدد المشاركات : 307
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 02/02/2011
    المهنة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Studen10
    البلد : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء 3dflag23
    الهواية : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Travel10
    مزاجي النهاردة : تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Pi-ca-25
    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء 11201022982

    تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء Empty رد: تعالو نشمت شويه فى الرجال ونشوف الغباء

    مُساهمة من طرف سما الخولى 16/6/2011, 4:31 pm

    لا الى اعرفه ان الستات مش اغبياء دول ازكى ناس ولو احنا مش اذكيه مكنتش رديت دلوقتى على الموضوع واتعصبت اوى كده ده على حسب ظنى والى انا كمان متاكده منه

      الوقت/التاريخ الآن هو 14/4/2024, 2:58 am